Administrativní činnost

Administrativa pro firmy je něco, co nás baví. Budete mít k dispozici pracovní sílu, se kterou budete v kontaktu dle vašich potřeb tzn. můžete ji úkolovat v případě nutnosti a za tu dobu bude i zaplacena.

V rámci administrativní činnosti jsme pro vás schopni zajistit:

  • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování)
  • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů
  • Zajišťování kancelářských potřeb
  • Komunikace s obchodními partnery
  • Aktualizace obchodních dat společnosti, údajů v Obchodním rejstříku, profesních sdruženích, asociacích atd.
  • Zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy
  • Vykonávání dílčích administrativních prací, archivace dokumentů
  • Vystavování a evidence faktur a celních dokladů
  • Příprava pravidelných zpráv (hlášení), měsíčních výkazů apod.
  • Přepisování textů do el. podoby
  • Vyhledávání kontaktů, informací, průzkum trhu
  • Tvorba a stylizace pracovních písemností s využitím aplikací MS Office