Administrativní činnost
Administrativa pro firmy je něco, co nás baví. Budete mít k dispozici pracovní sílu, se kterou budete v kontaktu dle vašich potřeb tzn. můžete ji úkolovat v případě nutnosti a za tu dobu bude i zaplacena.
V rámci administrativní činnosti jsme pro vás schopni zajistit:
- Organizování pracovních cest (letenky, ubytování)
- Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů
- Zajišťování kancelářských potřeb
- Komunikace s obchodními partnery
- Aktualizace obchodních dat společnosti, údajů v Obchodním rejstříku, profesních sdruženích, asociacích atd.
- Zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy
- Vykonávání dílčích administrativních prací, archivace dokumentů
- Vystavování a evidence faktur a celních dokladů
- Příprava pravidelných zpráv (hlášení), měsíčních výkazů apod.
- Přepisování textů do el. podoby
- Vyhledávání kontaktů, informací, průzkum trhu
- Tvorba a stylizace pracovních písemností s využitím aplikací MS Office